Bra dag

Fick veta nu på morgonen när jag kom till jobbet att jag ska få följa med till England över en helg :)
Är ganska spänd, nog för att det inte kommer bli någon nöjes tripp eftersom jag ska jobba helatiden när jag är där borta, men jag kommer nog att få se en del i alla fall =)
Får både resan och boendet gratis så det är helt klart värt det ;) på Lördagen ska vi ut och äta middag med några där borta :)

Sen har jag bokat biljett hem till Lse den 26 mars ! :D är så glad att jag fick bort min tur på söndagen så att jag kunde komma hem och hälsa på :P det blir fredag till onsdag som jag är hemma, så får passa på att träffa alla då :) Vilka är det som ska till Malå förresten? :p

I kväll ska jag fara och träna på gymmet, känns som att det behövs efter denna supar helg ;) haha
Inflyttningsfesten blev lyckad, jag hade jätte kul :) Blev lite för mycket att dricka bara, men det gör ingenting, jag överlevde både den kvällen och dagen efter på jobbet :P men jobbigt var det förståss
Men som jag sa så är det inte synd om mig, valde själv att dricka allt det där haha ;)


Längtar så otroligt mycket till på fredag och efter mitt ♥

Vi hörs av sedn, puss och kram





Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj vilket bra jobb du verkar ha :)

2010-02-15 @ 09:26:37
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0