Att gøra...

Har fått mitt arbetsgivarintyg från Mo irana, men det verkar som att det kommer ta en himla tid att fixa med alla papper.. Måste skriva på en massa papper om utlandstjænt typ før att få mina pengar från A-kassa och jag behøver dom ! Tænker minsan inte ge bort typ 7000 kr bara før att dom gør det så himla krångligt før mig..

Har varit och kollat på typ i dag, hittade asbilligt tyg hær, 25 kr/m , vet ni hur mkt fint man kan gøra då ! :P
MEN jag har ju ingen symaskin heller, funderar på att køpa en billig hær borta på Finn.no och sælja den nær jag åker hærifrån ;) Skulle vara så kul att ha ngt att gøra. Just nu så finns det inte speciellt mkt att gøra i lægenheten, det blir att kolla på tv/film eller sitta och skissa i ett block.
Som min væn Ann sa i dag, tur att vi har ett gymkort i alla fall, annars skulle man bara sitta och dega i soffan helatiden. I kvæll ska jag fara på BOX, jag ær så himla gald, før jag har verkligen saknat att boxas, hoppas bara att det ær bra trænare hær :D

I morgon jobbar jag delad tur, tog på mig att jobba Fredag natt också, hur soft som helst. Slutar kl tre på dagen och så kommer jag tillbaka 23,30 før att lægga henne och sedan lægga mig sjælv och sova :P Sedan går jag upp typ vi 9-10 på lørdagar :D
I Morse var jag helt sæker på att jag skulle fortsætta att jobba dagen också, så nær tjejen kom och skulle byta av mig så blev jag lite førvånad :P Men det gør ju inte mig någonting, sov inte så bra i natt så det kændes skønt att få en ledig dag :)

Vi sitter ju æven hemma och væntar på internet nu, ska få det i dag eller i morgon ær det sagt, men man vet ju aldrig med dessa norskar, dom verkar lite sega allihopa :P Ska bli så himla skønt att få internet hemma så man slipper fara ner på stan før att sitta vid datorn. Nu ær det ju tur att jag har internet på jobbet också :)


Vi hørs ! Puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: emelie gunnarsson

haha gillar din kommentar "man vet aldrig med norskar , dom verkar vara sega allihop:)"



träffat några bekanta ansikten i oslo då från umeå tex ?

2010-02-18 @ 21:01:02
Postat av: hazel

okej, jag tänkte väl ;) haha



Nej hon gillar väl inte kylan speciellt mkt faktiskt :P Hon är inte direkt van vid -20 men under -15 är het okey tycker hon :P tänk när det blir -30 :P

2010-02-19 @ 08:37:00
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0