två dagar ;)

Ja gott folk, nu är det bara två dagar kvar till julafton, ingen som missat de va? :P
I dag har jag varit ute och köpte lite mer julklappar, är inte klar ännu, har ne kvar och den blir nog inte så lätt som jag trodde att de skulle bli. Vi hade fixat den här julklappen för 11 dagar sen men i förrgår började vi kolla up varför den inte kom och det visade sig att man va tvungen att betala fakturan före man fick grejerna hemskickade, va är de för himla faktura!!??  Så nu blev de lite förstört :/

Har ju haft världens sötaste hund hemma här i två dagar, vi blev helt såld på honom men tyvärr blev det lite fördyrt för mig att köpa honom :(

Helgen som var va rätt så skön :) Lördag morgon åkte vi i väg med 7 bilar bort till råberget för att köra lite skoter. Jag skulle få köra min alldra först tur med min nys skoter. Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig då jag körde in i ett träd de första jag gjord typ haha :P Med mig gick det bra men blev lite skador på skotern tyvärr :/
Sånt som man får ta, kan ju inte vara bäst jämt ellerhur?;)
På kvällen satt vi och funderade på vad vi skulle göra, alla var vi sugna på att hitta på något annat än att bara sitta och titta på en film här hemma i Lycksele.
Så vi drog till Umeå, det va Ronnie, Alex, Greger, Robert jag  och Ann. Ann va den super duktiga som var chaffis :) Väl i umeå drog vi raggen en sväng och sedan gick vi in på Slagerbaren.
Blev en riktigt lyckad kväll, vi väl väl hemma vi halv fyra på natten så det blev inte så jätte lång tripp men den va alldeles lagom :P

Nu ska jag fixa lite på julklapparna innan Ronnie kommer hem för då blir det en massa annat att göra :)
I kväll ska vi förbi Sandra och kolla på hennes lurviga bebis, blir mysigt. Sen ska vi även gratta Ronnies lillasyster Mia också :) Grattis på dig sötnos!





Puss och GOD JUL!!





Kommentarer
Postat av: Diana

Fin blogg :)

2010-12-22 @ 21:27:57
URL: http://kaffeshot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0