pepparkakor

Idag gick jag över till syster och frågade om inte jimmy skulle vilja baka lite pepparkakor, då jag hade lite deg över. Han svar va JAA :) och sen när vi väl började baka så visade de sig att han bara sagt så för att vara snäll, för inte ville han baka :P Killen är 6 år haha

Så jag bakade medans han tittade på om man säger så, blev bara två kakor denna gång :P
Men dom blev rätt gulliga =)



 
Paret pepparkaka va den som jag och ronnie bakade i Söndags ;)


I kväll börjar mig arbetshelg, så kommer väl inte vara den mest sociala människan i helgen. Men jag tjänar ju pengar i alla fall :P
Ska hitta på något att äta nu tänkte jag , ha det så bra tills vi hörs igen!
Puss och kram




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0