papper mashé


ÄLSKAR ATT PYSSLA ! =)





Har gjort lite pyssel i kväll, ska göra ett stort kinderägg till syrrans styvson i julklapp :P
Han älskar kinderägg så tror nog att han kommer tycka om ett jätte stort ägg med massa leksaker i :)
nu är jag klar med limmandet så ska låta den torka nu, hur länge ska man låta den torka tro? jag hoppas i alla fall att den är klar i morgon så att jag kan fixa mer på den då :P





Måste även ut på stan och hitta lite leksaker som han ska få i =)


I morse när jag kom hem från jobbet så la jag mig inte direkt som jag brukar, jag och Ronnie åkte ner på stan för att kolla in ett par täckbyxor till mig som jag tittat på förra veckan.
När vi kom dit så visade det sig att jag hade sett helt fel färg, tyckte att dom va i en skit snygg orange färg. Men i dag va dom bara vanligt röda, hur gick detta till`?!
Dom är jätte snygga och jag tror nog att jag ska köpa dom men jag blev riktigt besviken när det inte va den färg som jag ville.

I morgon är min lediga dag, ska ordna till lite här hemma så att allt julpynt är som jag vill ha de, stryka gardinerna ska jag också :P  Vid tre kommer Mia hit och ska få lite massage. Ska lämna tillbaka den massagebänken som jag har använt nu i 11 veckor, känns inte alls kul men jag får spara ihop till en egen snart :P


Nu är det sängen som gäller, har ju bara sovit 3 timmar i dag och ska upp tidigt i morgon så att jag hinner med mycket :)  Sov gott!! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0