lite otur!

I kväll va jag ute på en liten biltur runt Lycksele för att kolla runt lite, och när jag va längst upp på Forsdala ( på Tennvägen) så gick bilen sönder :/  va en rem på bilen som varit lite tjarv några dagar och nu gick den sönder, självklart hände det när jag va alldeles själv också!! men jag ringde till pappa så han fick komma och hjälpa mig :) Det är inte det lättaste att köra/styra den där bilen utan servo och utan att bromsarna funkar så bra som dom brukar, men det är tur att jag är stark ;) hihi
Efter att vi boxerat en till verkstan så åkte jag hem till Hazel och Krille och tittade på film





  Clash of the titans. Såg den på bio i Oslo när den kom ut men hade glömt de till i kväll ;) men det gör ingenting för den filmen går att se flera gånger ;)


I morgon blir det att kliva upp lite tidigare än vad man har blivit van vid ;) ska kolla upp vad det kostar att laga bilen i morgon och sen ska jag på ett möte, titta på en lägenhet åt Annsan och sedan på kvällen blir det jobb på Statoil, vi får komma in och göra mig sällskap :)


Godnatt!! puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0