KAOS!!

ja det är verkligen så jag känner att denna dag har varit, började jobba halv nio i stället för kl elva, så jag missade mitt möte på stenberska men ska försöka få en tid nästa vecka igen.
På jobbet har allt som bara kan hända hänt, känns det som.
Men nu har jag i alla fall fått sluta och kan varva ner lite, har gjort en av mina favoriträtter
Corizo/bacon med spagetti ;) så nu känns det lite bättre i alla fall :) och ni morgon är det Fredag, känns himla skönt att ta helg igen, har ju varit ledig mkt men det känns mkt bättre när man har jobbat och sedan får vara ledig :)
Och i helgen ska jag ut med mina härliga vänner på hotellet :)


Nu ska jag bara ta det lungt, CSI börjar snart så det är bra på tv :P

Jag vet ju att jag skrev att vi skulle se "case 89 " men det ska vara 39  haha, inte så lätt alltid ;)
Den va ganska bra, va mkt äckligt som händer under filmen som man inte skulle vilja vara med om för allt i världen.





Ha en fortsatt bra kväll allihopa!
Roligt att det är så många som läser :)
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0