hello:)

Vaknade upp av en meddelande på telefonen i morse, det var Emelie på jobbet som va sjuk och ville att jag skulle jobba för henne i dag, 11-21. Självklart tackade jag ja till de, cash!! och hade dessutom inget inplanerat under dagen heller. Så nu är jag just hemkommen från jobbet och det har gått jätte bra. Tycker att det är riktigt synd att Emma slutar på jobbet i dag, vi går så bra ihop på jobbet. Men hon kanske kommer in och jobbar någon gång ;)

I går åt jag ju middag med Emelie som sagt, Sandra hade redan hunnit äta den skiten så hon kom lite senare. Vi fick glass och Emelies hemlagade chokladsås, MUMS! :)
och hör och häpna, jag följde med henne ut och sprang efteråt!! höll evigt på att dö, men det kändes skönt att jag hade gjort det sedan, i dag har jag måttligt ont i mina lår :P

ses!! puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0