Fredag

I morse 09,35 ringde det dolt nummer till mig, när jag svarade så var det en kvinna som sa att jag skulle ha varit på stenbergska kl 09,30. Jag hade helt klart skrivit upp kl 11.00 så självklart hade jag missat min tid där på stenbergska i morse, SKIT!!! Så du har jag fått en ny tid men det är nästa Torsdag en halv timme innan jag börjar jobba :/ så vi får se hur det går..
Kl ett var jag, mamma och Annika och tittade på en lägenhet inne i stan till Annsan. Var en lite annorlunda lägenhet, men ska man bo själv så funkar de :) har mailat iväg lite bilder till Ann nu så att hon får bestämma sig om det är en lägenhet hon vill bo i eller inte :P

Själv vill jag verkligen flytta till ett hus! skulle vara så himla mysigt att ha ett hem som på riktigt är ens eget, som man får göra vad man vill med och så betalar du ju till dig själv också, det är ingen annan som su slänger pengarna på.. Får se om vi hittat något hus här i Lycksele, men man måste ju spara lite pengar till det också ;)


Nu sitter jag och väntar på att min älskling ska komma hem, är en stund kvar men jag längtar efter honom :)
känns om att vi inte hunnit umgås speciellt mkt denna vecka eftersom han jobbat förmiddag, han måste ju gå och lägga sig vi halv nio och kommer inte hem fören vi halv fyra, fyra på dagarna. Och nu i helgen så jobbar jag i stället ;P vi är inte riktigt i takt när detr gäller jobb jag och min sambo ;)
I morgon på dagen så ska vi nog åka till Piteå och kolla på en skoter till lilla mig! :)Hoppas att det bli skoterköpå så att jag slipper tänka på det där någe mer och kan fokusera på annat :)

Undra vad man skulle ha ätit för mat i dag, är inte sugen på något speciellt egentligen.. Får gå och kolla vad det finns i frysen :)


Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0