FREDAG :)

å äntligen fredag! :) har varit en jätte bra morgon, vi myste i över en timme innan vi gick upp i morse, och sedan åkte vi på stan en sväng. Är inte så ofta som vi kan ligga kvar och bara ta det lungt på morgonen, har en pojkvän som har mkt att göra jämt och ska gå upp väldigt tidigt :P så vi halv tio steg vi upp och åt frukost denna dag :)
I kväll ska Ronnie sova borta, så tråkigt att sova själv men det är tur att det bara är en gång på tre veckor som jag behöver göra de :)

Innan jag börjar jobba i dag ska jag ut och luncha med Ronnie och Alex, hoppas att det blir Lernia som vanligt, är ju så god mat där, dom hade pratat om Frasses, men det vill inte jag ;)

Jag ringde och pratade med SPA i dag också, ska vara där kl 12 i morgon och titta, vet inte hur länge men det ser vi ju då :P
Var mest massage i morgon som det lät, det är ju bra för det är ju de jag ska lära mig först :)


Det känns som höst i dag! är inte det varmaste väder ute och vi har ingen värme i lägenheten heller :/ finns inge vatten i elementen, men hyresvärden skulle tydligen fixa det i dag.. Hoppas verkligen de för jag fryser!!





Om det är någon som har lust att hitta på något efter kl 21 i kväll är det bara att höra av sig ;)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0