....

I dag har jag jobbar mellan 8-16,30. När klockan ringde i morse fattade jag ingenting, låg och tänkt ba, varför ringer klockan nu, - men va fasen de är ju jag som ska upp :P hahaha
Det va en rätt så bra dag på jobbet, vi håller på att inventerar på statoil nu, i dag har dom tagit lagret så i morgon ska vi ta butiken, får se om det går lika bra :P

Efter middan få åkte jag till Anna och hjälpte henne att köra lite grejer till hennes nya lägenhet. Det kommer bli jätte fint där, är helt övertygad :)
Tycker det är skit kul att flytta, alltså när alla grejer är i lägenheten och man får börja packa upp och ställa iordning =) Längtar (som jag sagt så många gånger förr), tills jag och Ronnie flyttar till ett hus :)
Efter att jag hjälpt henne så åkte jag förbi till Hazel, hon åker ju bort nu. Är inte alls avis ;)!!
Ha det så himla kul gumman och sola lite för mig med :)

Är så himla trött nu, ska nog lägga mig snart, blir ju en till tidig dag i morgon, sen blir det eftermiddag restan av veckan..





Puss och kram!! godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Tack för hjälpen gullepluttan ! ;D

2010-08-31 @ 09:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0