...

började kvällen med att äta en underbart god middag men Ronnie och Anna.
Gjorde fläskytterfilé men soltorkade tomater och flödeost m. vitlöksmak, va verkligt jätte jätte gott.
Nike har gjort detta åt oss en gång i tiden och i dag kände jag  hur sugen jag blev på det, tur att man hade ett så gott recept att gå efter =)
Sedan drog jag och Anna vidare till Sofie Göransson för lite förfest =) va trevligt, vi gick även över till Brobergs och där fick vi spela ett jätte kul spel på Wii, heter "just dance" tror  att jag ska åka nr på Åhlens å köpa så att vi kan spela det hemma hos Göranssons i morgon, vi är nämligen bjudna på lasagne där i morgon. Kommer bli jätte mumsigt :P
Hotellet nästa, blev inte riktigt så kul som jag hade hoppats på, va så synd att typ alla jag brukar vara med inte drack denna kväll, utan alla var nyktra!! men men det kommer väl mer kvällar kan jag tänka mig :P
men ibland känns det verkligen som att man har vuxit i från hotellet.
 Var sådär lagom onykter i kväll och hade kul när jag dansade man det var ändå något som fattades...
Hade ett bra prata med Linn i kväll, är avis på dig som har varit i USA och levt livet där :P
Hoppas att alla som vill följer sina drömmar och inte sitter där om  år och säger, Fan va synd att jag aldrig tog chansen att fara på den där resan.
Känns himla skönt att jag har gjort min resa till Norge och att jag har en så förstående pojkvän som älskar mig så mkt att han är villig att vänta ett halvår bara för min skull och för att jag ska få leva livet.
Älskar honom så himla mkt för allt han har ställt upp för mig :)
Det är viktigt i ett förhållande tycker jag, att inte hålla tillbaka den man älskar utan låter hon/han få leva.
Visst det var jätte jätte jobbigt att vara ifrån Ronnie i ett halvår men det var det värt faktiskt, jag va ju säker på att han skulle vara kvar när jag bestämde mig för att komma hem och om han nu inte skulle ha varit det så var det inte meningen att vi skulle vara i hop. Nu vet jag ju att det är VI!! :D och det kommer att vara för alltid!♥



Nu har jag sagt några natt ord, ska krypa ner brevid min sötnos som ska upp om mindre än två timmar.. men i morgon blir det myskväll, det kan jag lova ;)
PUSS och KRAM god natt på er alla!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0