=)

Idag har det varit en riktigt bra dag :)  jag fick massa mer pass på statoil, vilket betyder massa pengar :)
och sen fick jag ännu en bra nyhet som jag vet mer om i morgon så tänker inte skriva mer än att det handlar om utblidning ;)
Ann va här i stan och hälsade på också, hon skulle söka jobb och luncha med mig :P
Är så glad för din skulle Annsan att du fick dig ett jobb, nu är det bara lägenheten kvar!! :)

I kväll har jag varit med mina underbara tjejer, vi har sett på Valentines day, kom på när jag sett typ tre min av filmen att jag redan har sett den förut :P haha men det gjorde inte så mkt va trevligt att umgås med tjejerna :)
Fick även se Annas nya lägenhet också, den va jätte fin! vi väntar ju oss en inflyttningsfest Anna det är du väl medveten om :P hihi

Nu ska jag titta lite på CSI innan det blir sängen för mig, längtar efter att lägga mig brevid min älskling ♥


God natt folket! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0