...

hej, en dag då jag har tid/lust att skriva något här :)
Försökte ta mig upp tidigt i dag då jag hade massa att göra,men som vanligt kom man inte upp när man ville.
Gick upp halv elva och började direkt att ta iut med städningen här hemma. Har städat på undervåningen men känner mig verkligen inte manad att gå upp och städa där:P får se om det blir senare i kväll eller om det får bli en annan dag.
Jag har dessutom tvättat i så många dagar att det snart är dax att börja om på nytt igen :P haha
men vårat torkrum där nere är så himla himla dåligt, det tog tre dagar för tvätten att bli torr när jag hade hängt upp fulla rummet, så det verkar som att jag får ta en tvätt per dag för att det ska bli torrt. Tycker verkligen inte att det ska vara så. Tur är ju i alla fall att det bara är jag som använder tvättrummet så det är ingen som blir störd av det ;)

I helgen har vi varit upp til tärna för att titta på lite fjällstugor (jag, ronnie och hans föräldrar)  det finns ju himla fina stugor men jag tycker att det är alldeles för höga priser, kostar ju lika mkt som att köpa sig ett hus här hemma i Lycksele nästan.
Vi ska i alla fall lägga bud på två stugor som vi hittat och har någon till på gång som vi inte har hunnit till på ännu :PHoppas att det blir någon stuga innan vintern :)
Håller på att spara till i skoter nu också, när jag köpt den så är det bara att fortsätta spara, för jag vill utbilda mig till massör efter de :P

har ju även fått komma in på Statoil och jobba lite nu, hoppas på att det blir en massa jobb där nu framöver, som ni ser behöver jag mkt pengar nu framöver :P




Ne nu ska jag ta tag i allt annat jag skullle göra i dag :P
ha det så bra!! puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emelie gunn

jag är frivillig övnings-människa på massagen :D

2010-08-16 @ 20:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0