solen är så skön !

Här har ni tjejen som älskar att njuta i solen ! :) Även i dag har det varit en fin dag, man kan ju nästan tro att det är för bra för att vara sant  ;) får se om det håller hela helgen också, det skulle vara sweet ! :D

I går var jag ledig, på morgonen så var jag och Ann förbi på sats och var duktiga :) efter de så tog vi oss en promenad ner till centrum, jag hade bestämt mig för att unna mig ett linne eller två, och så var jag bara tvungen att köpa mig ett par sommarskor då jag inte hade ngt att ta på mig förutom Anns skor :P
Så det blev tre superfina linnen på gina tricot och ett bar svarta vanliga tygskor från Din sko :) blev riktigt nöjd med mina köp !
Vid tre tiden så åkte Ann till jobbet och jag satte mig på balkongen för att njuta lite som jag gjort alla dagar denna vecka :P kvart i fem så ringde Jonte och frågade om jag skulle med till operahuset och chilla.



( man kan sitta på taket där och se ut över vattnet medans man grillas) :P
När vi suttit där en stund och även fått träffa en kille som ska flytta in på vårat rum när vi flyttar ut, så åkte vi till akers brygge (hamnen) och gick runt där en liten stund, det finns så mkt fina ställen här :)  tycker att den här statyn är så fin, " den evigt brinnande fredsfacklan" tror jag den hette, i alla fall ngt åt det hållet :P



Kvällen avslutades som vanligt med paradise hotel, men även en film hann jag med innan jag somnade :P
Blev the weather girl





Den va rätt så bra, men förutsägbar som alla romantiska filmer :P





På lördag har jag en hemlis att berätta, några av er vet redan om det men inte alla ;)  längtar så mkt tills jag får veta alla detaljer så att jag kan berätta :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

men va fuskigt !

jag vill veta nu och det är ju faktiskt lill lördag idag :)Puss

2010-04-14 @ 22:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0