Måndag

Har varit så himla trött i dag, men det har varit en bra dag ändå, gick ganska fort.
Har hjälpt Katrine att kratta gården och gjort lite små ärenden på stan ;) vi satt även ute på gården och solade en stund, vi älskar solen lika mkt så det är nice :)
När jag kom hem satte jag mig på balkongen för att läsa lite och njuta innan solen skulle försvinna, men det tog inte lång tid innan jag somnade, vaknade upp av att jag va lite öm i svanskotan och att solen gömt sig bakom grannhuset. Så jag gick in för att göra lite mat, idag blev det mackaroner och korv ;)

Ska nog ta mig en promenad snart, är ju så härligt ute att det verkligen är en synd att sitta inne  :P

Ha de så gott ! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0