hungrig

Sitter och väntar på att maten ska bli klar,är riktigt hungrig just nu!!
I dag blir det köttbullar och morötter i ugn med lite brunsås till :)

Måste bara beklaga mig lite över min klantighet... dagarna innan jag åkte hem till Sverige (före påsk) så tappade jag bort mina nycklar till lägenheten här i Oslo. i dag har jag varit och kopierat en ny, det gick på 165 kr !! 
så himla onödiga pengar att släng på klantighet.. kunde ju fått ett linne eller två för dom pengarna ;)
Men jag är nästan säker på att när dom städar ur lägenheten kommer dom fram, för sist jag använde dom så öppnade jag dörren till lägenheten och när jag skulle till jobbet dagen därpå hade jag dom inte längre.
jaja nu har jag fått beklagat mig lite :P

I kväll vet jag inte riktigt vad som händer, men jag antar att det bara blir att ta det lugnt  som vanligt :P
Vill att solen och värmen ska komma tillbaka, i dag har det till och med snöat lite :/ beror säkert på den där &(/%# vulkanen eller ngt sånt, va så skönt ända tills den kom och nu är det bara kallt och molnigt..



Ha det så länge ! puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0