"hemlis"

Jag kom på att jag skulle ju berätta min "hemlis" för er i går, glömde helt bort så förlåt mig :)

Det jag skulle berätta var att jag ska få åka utomlands men min brukare nu i Maj :D
Jag vet fortfarade inte var och när vi ska åka eftersom det var meningen att jag skulle få veta det i går men det kom lite ivägen.
Nu vet jag ju inte heller hur det blir eftersom den här vulkanen inte vill ge sig :( jag hoppas verkligen att den inte håller på så länge för det skulle vara så kul att få åka  :)

Men nu vet ni i alla fall, så jag ber till gudarna att det kommer att bli av :D

PUSS och kram



Har ju färgat håret mörkt också, kommer upp någon bild här framöver :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0