hello

trött dag... kom hem från jobbet kl ett i natt och åkte tillbaka kl sju i morse, och har jobbar två timmars övertid på de, känner mig lite små slö nu kan man säga. Tror att jag ska slå igång en film och bara slappa om ett tag, vet dock inte vad jag ska se. Vill även ringa hem till mina föräldrar och prata men har inge pengar till de :/ får vänta tills pappi loggar in på facebook eller så ;) Dom kanske ringer upp mig när dom läser detta?! :)'

I morgon har jag och min älskling 7 år underbara år tillsammans, tiden går så otroligt fort :)
♥ Älskar dig så otroligt mkt, du och jag sötnos ♥

Känns otroligt jobbigt att inte få vara med honom i morgon och bara mysa, saknar allt som har med honom att göra just nu.




Ne nu ska jag övergå till något mer för mig väldigt roligt.


Åker till Lanzarote den 6 Maj!!! :D

Har resfeber, hur skönt kommer det inte bli att få komma till sol, värme och en massa drinkar hihi :P
Vi har all inclusive så det är bara att äta och dricka hur mkt vi vill, j'vligt skönt!

Så här ser hotellet ut som vi ska till




Nu har jag fått skryta av mig lite hihi ;)


PUSS OCH KRAM
vi hörs av snart
:)




Kommentarer
Postat av: anna

men din skitkorv! fan va avis ja e alltså:D men ja åker till amsterdam på tors, är ju iaf nått! miss you<3

2010-04-26 @ 20:51:53
Postat av: emelie

din bajskorv (härmade anna):P hihi



tycker jag borde få följa med eftersom det är min födelsedag !!!! :)

2010-04-26 @ 23:10:51
Postat av: hazze

Jaa klart att vi ska ;) alla som vill får joina vårat party ;D ja jag är så taggad för den här sommaren! :D

2010-04-29 @ 18:47:55
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0