GLAD PÅSK

Har just slutat jobba, klev upp halv fem i morse för att skjutsa en till flygplatsen, har inte sovit speciellt mkt i natt, var påväg upp halv fyra då jag trodde att kl va halv fem haha :P jag är inte så smart på natten ! kollade nog kl 50 ggr då jag heltiden glömde bort vad det stod och så va jag rädd att försova mig ;)
Fick veta i går att jag ska vara ledig hela påskhelgen då min brukare ska åka bort, känns ju lite pissigt för då hade jag ju lika bra kunnat stanna i Sverige över helgen, men tyvärr så visste hon inte det fören i går. Inte så mkt att göra åt nu, får njuta av att bara vara ledig i stället.

Nu sitter jag i lägenheten, hade tänkt göra massa nyttigt ärenden i dag men det är ju påsk så det är ju inte öppet i dag, SMART !  Så jag och Ann ska bara mysa, tror inte ens gymmet är öppet i dag, men ska nog fara och kolla.
Har gått upp något kilo nu, inte bra alls, jag som skulle gå ner :P Sånt som händer, kanske jag blir smalare i ett annat liv haha ;)




Hoppas att alla får en bra helg !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0