Fredag :D

Nu är det helg och jag har nog inte varit så här glad på länge faktiskt :) Direkt när jag kom till jobbet fick jag en helt AWESOME nyhet :) har gått runt och smilat heladagen så dagen har gått fort  ;)
'När jag sedan slutade ringde jag min älskling och fick veta att deklarationen har kommit och att jag ska få tillbaka enligt mig bra :D

NU sitter jag på våran balkong och njuter av sol och värme :) tyvärr kom ett ganska stort moln insvepandes över solen just men jag hoppas att det försvinner snart :)
Ska vara härligt väder hela helgen säger dom, kan bli upp till 17 grader!
I kväll ska jag äta kött ! älskar de, har inte bestämmt mkt om jag ska gå och köpa en engångsgrill eller om det blir i ugnen, det får vi se lite senare :P Vet inte riktigt vad som händer i kväll, Ann jobbar och sen skulle hon dricka efter jobbet ;) ska väntar på att killarna ska komma hem och höra vad dom ska hitta på :P


Ha en härlig helg allihopa !! NJUT av helgen och umgås med dom ni tycker om ;)
Puss och kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0