Ännu ett..

Grattis! det var min systers födelsedag i går :)
Var med på hennes kalas genom webcam en stund på kvällen *:) det va riktigt kul även fast jag inte fick smaka av smörgåstårtan som dom åt :P hihi






Känns inte som att jag har så mkt att skriva nu för tiden, därför det blir så långt mellan inläggen..
I dag har jag varit ledig, har verkligen inte gjort någonting, har inte varit ut ens en gång. Men ska nog ta mig till affären en sväng och sen ska jag se film med grabbarna :P vet inte vad det blir, kan bli allt möjligt när dom får bestämma  ;)

Lyssnat på massa låtar nu på eftermiddagen och återupplevt en massa minnen. Tänker på människor som förgyller mitt liv  ;) Saknar alla mina kompisar där hemma, saknar till och med dom som jag bara träffar ibland men som får mig att skratta en massa :)
Jag hoppas att man kommer att uppskatta allt mkt mer när man kommer hem och att man inte blir rastlös, vet inte alls hur jag kommer att reagera. men nu är det ju sommar när jag kommer hem så jag tror inte att det sistnämnda kommer att vara ngt problem :P  längtar så mkt tills jag kommer hem, har så mkt planerat :)
Hoppas att våran lilla roadtrip till Simrishamn kommer att bli av, älskar att åka runt till nya ställen :P

Vi har ju sålt våran bli där hemma nu också, eller Ronnie har sålt den haha :P så nu är vi ute på jakt igen, tror inte att det dröjer länge tills det står ett ny bil på vår gård igen hihi
Hoppas på att min darling kommer till mig nästa vecka, men vi får se hur det blir med den saken, är ju inte så billigt att komma hit tyvärr..

Ne nu har jag skrivit av mig en massa skit, så nu ska jag sluta hihi :P
PUSS och KRAM på er alla där hemma !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0