Umgås !"

Har just kommit hem från Hazel, vi har sett filmen



tycker att den va underhållande och se men som många av denna genre så kan man förutspå hela filmen :P
Vi har även varit ute och gått, vi gick förbi på Åhléns en sväng för att Hazel skulle kolla ut lite kläder till i helgen, då gick jag förbi en jätte fin klocka som jag ska ha till köket, var bara tvungen att köpa den :P
är lite jobbigt på morgonen när man har bråttom behöver en klocka som inte finns ;)
Får inte glömma att berätta att vi var förbi hos Sofia för att titta på hennes jätte söta lilla chiuahua (stavas det så ? ), den va jätte söt men hur liten som helst, vet inte om jag skulle våga ha en sån liten grabat :P


NU väntar jag på att min sötnos ska komma hem :)
Godnatt folks !  PUSS och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0