Tisdag

KL tio i morse ringde jag upp min hyresvärd, han skulle kolla upp om han hade någon lägenhet till min syster som ska flytta hem igen :)
Vi ska fara och kolla på den halv tolv i dag, hoppas att planlösnigen och sånt är bra för det är ju nästan det viktigaste, resten kan man ju göra om :P

Stort minus för dagen är att jag har fått munsås ! :(  men jag tror att jag kan jobba i dag i alla fall, då det inte har blivit sås stort. Va så läskigt i går när jag satt hos Anna i soffan, då stack det till på läppen och så kände jag hur det började svälla ! har aldrig kännt det så himla tydligt förut. Så fort på med ett plåster och det hjälpte då lite grann i alla fall. Jaja nog om mitt munsår :P



Puss  och kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0