Tisdag kväll.

Har suttit och tittat lite på Idol i kväll, längtar tills i morgon när gruppen blir ännu mindre.
Någon som vet hur det har gått för Rabbi egentligen? man blir ju nyfiken när det är en Lyckselepojk som är med.
Jobbar i kväll men har varit en lugn kväll ;) men snart får jag sluta ! :) jippie!!
Ska gå förbi hemma hos mor och far innan jag går hem till sängen.

I dag har jag och Ronnie varit å fixat virke till att göra ett proppskåp, Äntligen!
Kommer att bli jätte fint om det blir som jag har tänkt mig :P
ska även göra ett bakstycke till tvbänken så att man slipper se att kablar där bakom, tycker inte om de..
Får se om jag ska göra det i morgon efter jobbet, ska du joina Anna ? :)

I morgon fyller Sandra år :) tänker gratta henne i förväg, saknar dig !!

PUSS och kram



Kommentarer
Postat av: Spankywhip

Rabih hamnar bland dom 16 finalisterna innan han skickas hem. Fick höra igår att han tänker söka till Idol nästa år igen.

/Dolorès

2009-09-24 @ 22:47:50
URL: http://www.spankywhip.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0