sjukling.

Har varit en sjukling i tre dagar nu, har inte fått sova så bra på natten men det hör väl till en förkylning. I morse när jag vakna för sista gången :p så kändes det först som att jag va helt frisk, men när jag sedan satte mig upp så kom allt tillbaka :/ Men som tur är så har jag inte ont i halsen eller har feber, bara jätte tätt och snorig!



I går fyllde Nickolina år, va dit på kvällen och träffade tjejgänget :) va trevligt och mycke gott fika :P
Av mig och Emelie fick hon ett litet flytta hemmifrån kitt ;) ( hon har inte sagt att hon ska flytta men vi ville ge en pik ).Efter att jag kommit hem från Ekkorträsk så åkte jag förbi hemma hos Hazel en sväng, hon och Anna satt och såg på Wanted men Angelina Jolie . Det är en ganska bra film, såg den första gången när jag och Ronnie va i Thailand förra året :)
Å va jag längtar utomlands nu när det börjar blir så här kallt ute.


Norge då: Jag och pappa åkte dit så att vi va där vi 10-10.30. Gick då för att prata med Yanka på Manpower, hon sa att det va fullt på Nortura just nu men att hon skulle skicka ett mail till cheferna där borta och fråga om dom inte behövde en till den 1 okt. Så nu sitter jag bara och väntar på svar från henne.
Va även ut och kollade på Camipingen där jag forthoppningsvis kommer att bo dom näsrmsta månaderna. De va jätte fint där, låg just vid vattnet och allt. Hann bara se stugorna på utsidan eftersom Elaine skulle jobba över till kl sju på kvällen. Orkarde inte vänta så länge.
Men jag åkte förbi henne på jobbet och hälsade lite. Hon hade visst jobbat över hela förra veckan och skulle även göra det denna vecka också, fett me cash men jobbigt att jobba 12 timmar per dag !



I dag fyller Lisa Larsson 20 år även hon GRATTIS !! :)


PUSS och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0