räkan

I dag känner jag mig verkligen som en liten räka, är så trött att jag kan spy.
Men det börjar lätta litegrann i alla fall, men trodde nästan att jag va tvungen att stanna hemma från jobbet.
Förstår inte varför jag är så himla trött nu för tiden ! :/ tror nog att jag måste ringa till läkaren igen, sist avbokade jag tiden eftersom jag blev förkyld. Trodde att det va därför jag hade ont i huvudet och va trött men det har ju fortsatt nu när jag har blivit nästan helt friskt !


(Jag idag men inte lite pigg)


Känns bara så himla jobbigt, men det kommer i perioder under dagen också, ibland känns det hur bra som hellst och så kommer det en sån där "smäll".

Jaja nu har jag klagat klart :P
Efter jobbet i dag ska jag ringa till min söte vän Hazze så att vi kan gå på stan i hop. Måste förbi på systemet, dumt av mig att inte ta det tidigare i veckan, för i kväll lär det nog vara urplockat och jätte mkt folk :p
Men sånt man får ta !
Senare i kväll ska jag och Emelie fara ut en sväng har vi tänkt, men det blir lungt i kväll, (tror jag då) taggar till i morgon då de är party party hemma hos oss :)

 Puss och kram
trevlig dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0