MYS

I går hade vi en myskväll med familjen, Syster med familj skulle åka hem nu på morgonen så vi passade på att vara med varann hela dagen :)
Vi spelade en massa kort, åt köttfärssås och spagetti, fikade och sen åkte vi över till "ispelaren" och grillade korv. Vi avslutade kvällen men att spela kort igen :P haha (vi tycker om det där )

I dag är det nog det tråkigaste vädret som finns!

 regn regn och åter regn !
När jag cyklade till jobbet i dag blev jag alldeles blöt. tänkte faktiskt tanken på att man kanske skulle ha köpt sig ett regnställ, men det får vänta tills nästa år, för vad är det för idé nu? ;)

I går skickade söt Sandra sms till mig, saknar dig tjejen !


Nu ska jag gå och försöka göra någon nytta här på jobbet,
Hoppas att ni får en bra dag även fast det är detta väder :)          PUSS och kram



Kommentarer
Postat av: Hazel

Ja det vare :) det måste vi göra om när du är med också ;) nästa vecka någon gång? hörde att du skulle jobba natt i helgen? synd att du inte kunde följa med ut!! första gången utan krille :P

2009-09-02 @ 16:59:34
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0