Mkt bra .

Sitter och väntar på att Emelie ska komma förbi, vi ska ut och gå och sen ska vi baka en god kaka :P hihi så i kväll kanske det går jämt upp ! :D  Har fått receptet på världens godaste chokladkaka !!

I går satt jag och kollade igenom alla mina bilder, ska framkalla några som jag kan titta på när jag är i Norge. HIttade jätte fina kort så det blir nog bra =) de här kortet älskar jag så det ska jag bjuda på



Va även och fyna på Puls i går, köpte tre lampor. Skit söt lampa som ser ut som en blomma, den ska jag måla och ha som sänglampa eller något sen, har inte bestämmt mig :P
sen köpte jag en stor kupa som jag ska klä om å ha som taklampa där uppe, hade tyg hemma (trodde jag) som var samma som lampan som jag gjorde i vintras. Hoppas att dom har kvar samma typ på affären så att jag kan köpa :P
Den tredje va jätte fin, ungefär i samma mönster som lampan jag just skrivit om;) blev jätte nöjd!
Kommer att lägga upp bilder på dom sen när dom är klara så att ni får se.

PUSS och kram, vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0