Marknadsfesten

här kommer några bilder sen lördagen


     

Blev inte så många bilder.
Förfesten hemma hos oss va rolig, men hotellet va inte så jätte kul.
Va alldeles för varmt och ingen luft!!
Fattar inte varför dom inte kan fixa det där, är väl ett sälj knep skulle jag tro :P


Söndagen:
Dagen började med att min far ringde och väckte mig. Hade helt glömt att jag skulle hjälpa honom att lasta av ett flyttlass som kom från min syster. Så jag och Ronnie klädde på oss och gick dit, sedan gick vi ner på stan en sväng för att kolla in marknaden.
Denna dag köpte jag en munk, vårrulle, bröd och en macka ;) bara saker att äta, men det är ju gott, ångrar att jag inte åt en till vårrulle faktiskt :p
På kvällen va jag förbi hemma hos Hazel och umgicks lite, lekte med söt Nellie ;)
Kvällen slutade sedan med att jag och Ronnie åt lite ostkrokar och såg på tv :P

De va en bra helg !
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0