Lördag kväll

och jag sitter på jobbet, känns som att det är rätt vanligt att jag sitter här just på en lördag kväll :P
Men det verkar bli en lugn kväll men lite små plock att göra.
I eftermiddag har vi blivit nya bilägare till en passat! :) jag är så nöjd så, tycker om dessa bilar, sköna att köra och ser bra ut !

Klicka för att se nästa bild



I morgon förmiddag jobbar jag och sedan drar jag och pappa upp till Joesjö, ska övernatta där innan vi kör vidare till MO.
Håll tummarna nu allihopa att jag kan övertala kvinnorna på Manpower att jag får börja jobba på Nortura (slakteriet). Vet inte riktigt hur det blir annars, Elaine tycker nog att det blir för långt att pendla till jobbet varje dag, vill ju inte bo ensam :(
Prata med Lisa i dag, tycker att hon ska följa med mig dit :) en frisör har inte så svårt att få jobb i Norge.

Ne nu ska jag äta middag snart, blir Fiskbullar och potatis i dag, faktiskt jätte länge sen jag åt de, det var min arbetskamrat Lena som lockade mig att köpa de ;)

Hoppas att alla andra har en underbar lördag kväll !! PUSS och kram



Kommentarer
Postat av: M

Gick det? :D

2009-09-14 @ 15:12:11
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0