Helgen

I lördags innna jag skulle börja jobba så var jag med mina tjejer. Alla var hos Anna och skulle festa !
Va riktigt roligt att vara där, alla hade skoj. Men vissa hade visst lite för skoj hehe ;)
Mindre kul var att fara till jobbet halv tio när man hade som roligast. Men den natten gick bara bra, va drygt fram till kl två och sen gick det jätte fort.
MEN denna natt!! Fy fan säger jag bara, hur trött får man vara egentligen  ?!
Är himla glad att jag har fått sova dom här timmarna som jag varit hemma. :)
Nu ska jag ta redan på vars min karl har åkt, kan gissa garaget men man vet aldrig ;) (han har inte mobilen på )

I kväll blir det middag hos Göranssons och så ska vi hjälpa dom att måla om ner i källarnen. Kommer bli jätte fint där nere, och allra helst när dom får dit våran gamla soffa :P

PUSS och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0