God morgon.

I morse när jag vaknade kan jag säga att jag ville somna om fort !
låg och drog mig till kl va kvar över sex, då var jag verkligen tvungen att gå upp eftersom jag skulle duscha nu på morgonen också.
Tittade ut igenom fönstret när jag kom ner för trappen, hur mycke dimma som helst var det ute, tänkte i dag är det inte roligt ute.
Duscha, åt frukost och cyklade sedan till jobbet, det var kallt om händerna och blött i baken av allt regn, hade varit skönt att vara hemma i dag !
Men i morgon får jag äntligen sova ut. Jobbar natt i helgen så jag ska ställa om dygnet i morgon har jag tänkt.
Någon som vill göra mig sällskap ? ;)

Kom på att jag aldrig berättade hur lägenheten va :)
Super mysig, med öppen spis och allt, har faktiskt aldrig lagt märke till det här huset förut. Blir perfekt för min syster och hennes lilla familj, ska fara dit i vinter och sitta framför brasan ! Det är så himla mysigt och fridfullt att sitta framför elden och bara känna lugnet. Önskar att vi hade en öppen spis också, nästan så att jag skulle göra allt för de. I vårat hus (som jag ska ha om några år) ska jag se till att det finns en öppen spis i  ;)



På Lördag mellan 10 och 14 så ska min pappa ha loppis på lövstigen, ska se om jag kan sälja med några grejer då jag också. Ska gå igenom mitt förråd när jag kommer hem i dag eller så får det bli i morgon :P
KOM DIT å fynda lite, massa cyklar och bilgrejer m.m.

PUSS och kram hare!

 


Kommentarer
Postat av: Hazel

va duktigt du är på att uppdatera ;)

2009-09-03 @ 09:44:03
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0