Glad

Måste säga att jag verkligen är glad just nu, vill bara hem till lägenheten och titta.
I morse vid halv tolv fick Ronnie att meddelande om att vi inte skulle få våran soffa i dag utan att vi skulle måsta vänta till nästa Torsdag, blev skit besviken och for sedan till jobbet.
Fem i fyra ringde dom från SK-möbler och sa att våran soffa hade kommit i alla fall !!
Blev så himla glad :D
Så nu när jag kommer hem ska jag ta bort plasten och skruva ihop det som behöver skruvas och överraska Ronnie när han kommer hem :P han vet ju inte om att vi har fått den.
Lägger in en bild senare i kväll så att ni får se hur fint det blev (för det hoppas jag att det blir) ;)

Vi hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0