Foton :)

Nu har jag fått min foton som jag har betällt efter, gud va kul det är att titta på kort som är riktigt å inte bara finns på datorn. Vill framkalla alla kort nu :P
Blev förvånad att jag fick dom så fort, beställde dom i onsdags kväll och fick dom nu, jävligt bra tycker jag ;)

Älsklingen har åkt i väg till jobbet nu och kommer inte hem fören i morgon så i´m al alone !       Vi var och åt lunch på Lärnia med Emelie, Alex och Emelies jobbarkompis :) Det var snitzel och klyftpotatis  MUMS !


HÖRS !


Kommentarer
Postat av: Emelie G

Men shit så fort du fick dom!! :) får komma och kolla på dom sen :) Hoppas du får en bra natt på bb. Puss

2009-09-05 @ 11:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0