Förkyld igen !

Förkylningen börjar sakta att krypa tillbaka till mig hör jag, i dag är jag snorig och hosta! :/
Men jag är som tur är inte bakis i dag, så jag har inte förstört festen i kväll :D
Går kvällen va helt okej, synd bara att jag tappa bor Emelie i går, men jag hittade Linda där på hotellet i alla fall, så det var ju tur :P

I dag blir det att plocka undan lite inför kvällen och vänta på att älsklingen ska komma hem, tror nog att vi ska gå ner och köpa lite nougat till i morgon, Ronnie brukar äta Nougat och dricka mjölk marknads söndan :P

Men jag åter kommer i morgon om jag inte lägger ut en bild på min fina klänning redan i kväll :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0