Flygande Jacob

I kväll gjorde jag flygande Jacob till middag, visst ser den mumsig ut ?
detta va innan jag ställde in den i ugnen




Nästa gång ska jag nog göra utan bananer faktiskt, Ronnie tyckte inte om att det va bananer i så nu har jag fått allt i matlåda, fick typ sex matlådor ! Undra om jag kommer bli less på denna maträtt :P
Men det blir bra att ha matlådor nu när jag ska flytta och allt :)


Fick för övrigt veta säkert att jag har FÅTT JOBBET !! :D så nu behöver jag inte vara ovetande längre om min framtid de kommande månaderna.
Har varit med Hazel och Anna i kväll och myst. Va en jätte trevlig kväll, vi åt mortötter och gurka med dipp till, och några marknadeschips :) Såg på Idol och Svenska Hollywoodfruar.
Tänk om man skulle leva som dom, vilken lyx alltså :P
Men dom verkar ju ändå ha blivit rätt så blåsta med sin rikedom ;)


I morgon blir det mys med pojken hela dagen , först hotellet med massa massage och bada och på kvällen bio med Emelie och Alex, ska se Beck - stormens öga :)

Puss och kram
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0