...

Sitter på jobbet och vill fara hem :p
Har inte alls mått bra den här veckan men det börjar att bättra sig. I går var jag hemma från jobbet och låg bara i soffan nästan hela dagen, måste säga att det var riktigt tråkigt, men vad ska man göra när man får ont i huvudet när man är upp och går ?
I dag har jag fortfarande ont i huvudet men det är som sagt bättre än i går.
Ringde till läkaren i dag och fråga om jag fick ta några prover och kolla om jag har järn brist eller något.
Ska dit på Fredag kl och kolla upp mig lite. Hoppas att det bara är en liten influensa eller något som börjar gå över nu  :)

I morgon kväll efter jobbet ska jag umgås med mina älskade vänner ! :) kommer bli jätte kul


Hej sväjs ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0