marknadsfredag !

Nu känns det äntligen som att jag är en människa igen :P
va himla mycket att göra på jobbet, har inte haft någon rast eller lunch i dag. Men nu har jag ju helg och är hur glad som helst !! :D
Efter jobbet har jag varit på systemet, hotellet och köpt förköp, lämnat tillbaka en sackosäck till SK som vi hade lånat då vi inte trodde att vi skulle få soffan, och sen har jag gått på stan med min mamma :)
(hazel hade redan hunnit vara på stan)
Köpte en skit snygg klänning till i morgon på mix up. Hade sett samma klänning i MO på Lene V och jag blev helt IN LOVE och nu när jag kom in på Mix up så fanns den där, ödet eller ? ! så jag köpte den, ett stort plus va att den va typ 200 kr billigare där också ! :)
Har även köpte en tröja på marknaden, visst va den fin ?=)




Nu ska jag duscha äta och sen kommer Emelie hit och då börjar festen :)

Puss och kram
Vi ses ute i kväll !!


Kommentarer
Postat av: Hazel

haha hörredu nudist. jag ser att du inte har några byxor på dig ;)

2009-09-25 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0