Det ljusnar !

Idag på lunchen va jag hemma och åt men min älskling, vi åt potatisbullar och bacon :P
Ringde även till Yanka på Manpower för att prata om jobbet, och hon sa att det just kom ut tre tjänster där i dag, och att dom behöver få dom tillsatta direkt, jag tror att jag har fått jobb men jag förstod inte riktigt allt vad hon sa, (inte lätt att prata med en norska i teledfon tycker jag )
Ska ringa henne i morgon igen för att se hur det ska fixa sig med boende  ! :)

Snälla snälla låt detta gå bra, känns som att nu när man har sagt upp sig på ett jobb här i Lycksele så vill man få ngt bra utav de !


I kväll har jag och Hazel varit ner på stan en sväng, fikade hos mamma på lilla bagis och gick lite på Åhléns. Sen åkte vi hem och till i Idol kom Ida och Emil förbi och hälsade på.
Måste bara säga hur gullig och rolig lilla Nellie har blivit nu, man kan busa med henne och hon skrattar så gott ! :)
Är så himla sött när hon jollrar :)



Sitter och tittar på gamla avsnitt av Greys anatomi nu, längtar tills nästa vecka då den nya sesongen börjar  ! synd bara att jag inte kan se det första avsnittet, men det kanske går i repris påSöndagen eller så !:)



Måste rätta ett litet  fel som jag skrev i mitt förra inlägg, Sandra fyller år i morgon (torsdag). Va på lite fel dag, men jag va ju tidig med att gratta i alla fall :)
Nu är ju hon hemma i Sverige/Malå. ska bli så kul på lördag när hon kommer till mig och festar :)

Vi hörs i morgon så får ni veta lite mer om hur det gått med Norge, tills dess håll alla tummar ni kan ! :P


PUSS och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0