Vilokväll

I dag bestämde jag mig för att vila lite, åkte hem från jobbet kl tre, skulle hinna förbi på apoteket en sväng och prata lite med Manpower. Sen åkte jag hem helt enkelt, kände att min kropp behövde vila från jobb i dag, men jag har lite dåligt samvete över att jag lämnade mina kära arbetskamrater med allt jobb som väntar dem under kvällen¨.
MEN jag ska baka negerbollar till Elaine så hon får äta gott när hon kommer hem ;)
Just nu så har jag kastat in en tvätt i maskinen och så ska jag fundera vad jag ska göra för mat har jag tänkt :P
I kväll ska jag färga håret och ta en lång dusch, kanske se en film och bara mysa!



SAKNAR verkligen alla där hemma nu,
men kommer nog hem om två helger och hälsar på i alla fall ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: hazel

tycker att du ska komma hem för gott om två helger!

2009-10-27 @ 17:14:32
URL: http://hastrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag håller med hazel!!

2009-10-27 @ 17:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0