Trött flicka

hej där, hade inte ork att blogg i går kom hem vi halv tio på kvällen, så jag pratade bara med mina älsklingar ett tag på datorn  (Ronnie och Hazel )  ;) sen blev det sängen.
Var hur trött som helst när jag vaknade i morse, när klockan ringde satte jag mig upp i sängen, men allt bara snurrade så jag va tvungen att lägga mig ner igen. Snoozade i sju minuter till när jag sedan bestämmde mig för att gå upp. gick till duschen för att vakna upp lite.
I dag skulle vi åka med våra grannkillar eftersom Elaines bil inte funkar. Är i ett stort behov av en bil just nu.
Vill ha en bil så att jag kan KÖRA hem nästa helg. det kommer bli så himla tajt annars eftersom bussen kommer fram till stan på lördag kl 12 och lille Nellies dop börjar kl 12. hmm undra hur detta ska gå.
Va i alla fall in till Mo i dag och köpte en liten sak till henne ;) super söt !

Nu ska vi sätta oss och 'äta här borta. det blir Kyckling och krocketter ;)

Ha en super kväll!

Ska berätta en sak sen vad som hände på jobbet :P  hihi


Kommentarer
Postat av: Hazel

Vilken tur att ni får låna passaten :) ska han komma upp med den elr? wiie, snart ses vi igen ;) pusss

2009-10-10 @ 07:43:59
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0