Tisdag

Denna jobbardag va inte bättre än den förra kan jag säga. Maskien har krånglat sig igenom denna dag också. Jag tror banne mig att den har ett eget liv. För just när vi har kommit på hur vi ska göra med det ena problemet så byter den och börjar med något annat ?!" visst är det skumt.
Vi fick sluta halv tio i kväll och vi har fortfarnade inte gjort allt som vi skulle ha gjort i dag.

MEN jag och Elaine passade på att ha lite köttgympa under tiden ;) hihi
vi tog varsit lår och hade lite styrketräning, blev utfall, tricepsträning, statisk träning och lite mer :P
Vi sa även att vi skulle göra 10 benböj varje gång maskinen stannade, det hann bli några stycken  ;)

Ne du ska jag sova så att jag orkar med morgondagen, tror inte att vi kommer att sluta speciellt tidigt eftersom vi ligger efter så mkt.


Taggar helgen helatiden !!  :) vi ses hemma alla söta !

PUSS och gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0