MYS


Medans jag gjorde middagen (som blev spagetti och köttbullar med gräddsås ) så bakade jag lite bröd till kvälls och frukostfika :) det blev gott det, men ska avslöja att det inte var från grunden, vi hade köpt en såndär mix som man bara tillsätter vatten och knådar :P
Men det tar ändå nästan 1 och en halv timme att göra de  ;)
så här blev dom





blev även några negerbollar gjorda ;) lovade Elaine att jag skulle göra det nu när jag har slutat tidigt i dag och nu känns det som att jag inte behöver ha lika mkt dåligt samvete :P
Visst ser dom smaskens ut?!







Snart är hon hemma så att vi får smaka på dom  :)
ska gå och tvätta ur färgen som jag har i håret nu, känns otroligt skönt att få bort utväxten som har hånat mig ett bra tag nu  hihi :)


sov gott alla underbara människor där ute :)
PUSS och kram

Babe miss you!!




Kommentarer
Postat av: hazel

Saknar dig med!!

2009-10-31 @ 01:10:52
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0