hey

Är nu hemma från kvällen i Bjerka :) va mkt trevligt i kväll, är ett skönt gäng som är här, bara man får lära känna alla. I morgon ska vi ha en ost och vin kväll här hemma i våran stuga, en liten "inflyttnings fest". Sen får vi se om vi ska gå ut på någon club i Mo :) vi får se hur trötta vi är helt enkelt ;)

Nu ska jag bara ta de chill tills jag ska lägga mig, är jobb i morgon också :P mellan typ 7 och 16.30 ( vad vi vet nu )


Tänkte ju att jag skulle se hur det gick på idol i kväll men fick upp en ruta där det står att jag inte är i Sverige och att dom har rättigheter att bara visa i Sverige ! så jävla kasst !!
Men jag kan ju i alla fall se snuttar av det, men inte hela programmet :P



Puss och kram
vi hörs av senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0