Hemma

I kväll har vi jobbat från 7 till 21.30 va skit jobbigt men jävligt bra med pengar:P
har precis ätit en corizo korv med mos, va så himla hungrig, vi åt middag kl 15,00 i dag så det var länge sen !

Måste berätta om min bravad i dag. Vid två tiden hade jag tagit ledigt från jobbet för att fara in till Mo en sväng, skulle fixa mit skattekort.
Fick låna Elaines bil, den har varit stående i ca en vecka för att den inte gått att få igång, men den nya killen som flyttade in på campingen i går, var lägligt nog en bilmekaniker. Felet visade sig vara bensinpumpen, så om man slog till den när man skulle starta så gick bilen igång, jaja åter till färden.
När jag va på väg hem från Mo så kände jag hur bilen började rycka, jag tänkte direkt att det va soppa torsk, men jag visste att vi hade tankat så det va inte de, tog mig i alla fall in på en parkering och där dog bilen.
Gick verkligen inte att få i gång ! och vem skulle jag ringa ? alla var på jobbet och där har vi ingen sänning, dessutom hade jag ingens telefonummer heller, bra va ? ;)
Ne så jag ställde mig brevid vägen och stannade en bil. Fick lifta med honom in till Bjerka och jobbet, sprang den sista biten och kom alldeles i tid till middagen ;)

(förlåt pappa och mamma, att jag liftade !!:P )

Sen var det ännu mer jobb som väntade, vi jobbade ju som sagt till halv tio i kväll, härligt med 6,5 övertimmar och det har gått en dag på veckan  :)

Ne nu ska jag gå och lägga mig !

Saknar er där hemma, skriv till mig så att jag vet hur ni mår !
PUSS och kram :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hur bor ni där borta? ;D trivs du ? :)

2009-10-06 @ 17:11:33
URL: http://sofieselin.blogg.se/
Postat av: M

Låter bra de du..

Det är bara bra.

Var snö ute idag när jag vaknade.

märkte det dock inte förrän jag fick ut, i crocs!

Allt bra?

2009-10-07 @ 13:13:22
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0