Helgen som varit

I helgen har jag hunnit med en hel del även fast jag va så sjukt trött ! :)
åkte hem på Fredagkväll och va hemma vid tio på kvällen, åkte förbi hemma hos min syster och sa hej innan jag åkte vidare hem för att SOVA!
Lördag : Hämtade Ronnie i Kriberg på jobbet, hem och på Nellies dop, Som va mycket trevligt och fint, hon fick en massa fina presenter och var glad helatiden ! :)



Sedan blev det en liten promenad och vidare till Ronnies mamma och pappa, där väntade god mat och tårta :) Micke fyllde år så vi gav honom en tröja :)
Kvällen var bara soft från vårat håll, vi låg hemma, somnade i Soffan och vaknade vid tio och förflyttade oss upp till sovrummet och sov vidare :P
orkade verkligen inte fara ut till Sofies 20 års fest, hoppas att alla hade det trevligt i alla fall.

Söndag, vaknade vid kvart över nio, låg kvar i sängen och såg på tv till kvart i elva. Åkte sedan ner till stan med pappa och syster, vi fikade hos mamma på lilla bagis och så gick jag och syster på Åhlens en stund :P
När Ronnie kom hem från jobbet åkte vi för att se på när LSK spöade Asplöven :P
Va en spännade match minst sagt  ;)
Åkte upp till MO i rana och yttervik camping vid halv åtta på kvällen, va framme 00,00 och la mig direkt för att sova !

Det var en trött tjej som vaknade måndag morgon och skulle upp på jobbet igen.


Kommentarer
Postat av: HAZEL

men du hann då med ganska mkt under din korta vistelse hemma :)

2009-10-21 @ 10:51:23
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0