Första Norge !

hej, nu har jag tänkt berätta för er lite vad som har hänt :P
I ons kväll så körde jag och Ronnie upp hit till Mo i rana, vid halv elva tiden så var vi framme, packade in alla min grejor och Ronnie begav sig tillbaka hem.
Fjantig som jag är så började det rinna tårar så fort jag kom in igenom dörren på stugan !
Men jag la mig direkt i sängen för att sova, tyckte att det var det bästa, för då är man inte så medveten :P

05,55 nästa morgon klev en liten flicka upp och gjorde sig i ordning för att åka till jobbet med Elaine och våran grannar Shad och Henning :)
Första arbetsdagen va helt okej men det var jobbigt ! och vi jobbade i 13 och en halv timme gott folk !
inte illa för att vara första dagen tycker jag:p
Kom hem från jobbet vid nio tiden på kvällen med en svullen tum muskel och var lagom sliten :P
Vi hade packat bland annat 2000 får lår och massa annat denna dag. (Typ de som vi kommer att packa varje dag).
Prata lite med mina älskade hemma i Sverige och sedan blev det sängen.
 
Idag är det andra dagen här på Yttervik camping, vi ska nu fara och hälsa på några som bor inne i Bjerka, ska äta lite glass och umgås, :P
 tänker lägga upp lite mer bilder sen, med det här är vårat fönster :)



 
Är så himla fina vyer här ! :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ta hand om Elaine nu ; )

2009-10-02 @ 19:20:20
URL: http://linnealidberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0