Första festen

I går va alltså första helgen och första festen här på Yttervik. Va en super trevlig kväll, kan säga att det va knök fullt i våran stuga i går :p
Några for in till Mo på nattcluben men jag och några till stannade hemma i stugan, kändes så himla dyrt att åka in dit, men nästa gång ska jag banne mig följa med, kan ju inte ha varit här utan att varit in på Mo:s nattclub ;)

Här är i alla fall tjejerna som jag bor med nu

Från vänster Jessica, Julia och Elaine  



Trevliga är dom ! :)


Det är himla ovant att bo såhär, i en liten stuga där man är uppi varann helatiden, men tur ändå att det blev vi 4 tjejer, skulle nog ha sett lite annorlunda ut om man skulle vara blandat tjejer och killar tror jag :P
Nu menar jag med städning, diskning och allt såntdär :)


Nu ska vi snart åka in till Mo och handla lite, det är ju kanelbullens dag i dag så vi kanske ska baka lite bullar :P
Vi har ingen egen ugn här men killarna har det i sin stugan, tur de i alla fall, bara att ta plåten och gå över dig.


Ha det så trevligt i kväll folks !
Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0