..

hej folket ! :)
har varit en hård vecka, har jobbat så mkt att jag inte hunnit skriva här.
Men ska berätta om min helg i alla fall ':)
fredag efter jobbet åkte jag och Elaine över till Hemavan, jag till Joesjö och Elaine till sin syster.
Där väntade varmamackor, fina vänner och en kramgo kille som jag saknat!
Tittade på idol och så innan vi gick och la oss ute i stugan.
Lördag morgon va himla fin, solen sken och vi var ute på en promenad. vi gick även ner på isen och kollade om den skulle hålla, och det gjorde den ! (dock gick inte jag ut där, tycker inte om isar :p )


     


Vid tre tiden åkte vi in till Hemavan för att checka in på Wärdshuset, vi fick tre små mysiga rum där på övervåningnen :)
vi gjorde i ordning oss för utgång och sen va festen igång :)
Ni ska titta på bilderna som jag lagt upp på Facebook, blev inte så många,  men några i alla fall ;)
Det blev en riktigt lyckad kväll !
Söndag morgon kommer Nicko och Emelie och knackar på dörren, dom vill att vi ska följa med ner och ära frukost. Vi klev intr upp, efter ett tag kom dom tillbaka och sa att vi fick sova en timme till. Dom hade nämligen glömt att ställa om klockan till vintertid så det fanns inte frukost när dom kom ner ;) men det va skönt att få sova !
KL ett så chekade vi ut och gick iväg till Sibylla för att äta lite lunch/middag. Blev en kebabtallrik för min del :)
Ronnie och gänget åkte sedan tillbaka till Lycksele =( och jag åke till Elaines syster för att vänta på att kunna köra hem :p
Men nu ligger jag hemma i sängen, duschad, haft fotbad tittat på en film som heter Steka gröna tomater :)
låter som att det är en skitkass film men den va bra, rekomenderar !

SOV gott allihopa, det ska jag göra :P

PUSS OCH KRAM


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad fina bilder :)

2009-10-26 @ 14:10:17
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0